|
dash rendar II
Invånare i Galaxen

Hoth
Posted - 2010/07/22 : 13:05:10
|
Nu är det väldigt längesedan jag skapade en tråd men jag hittade en post på happymtbs forum som jag tyckte sammanfattade mina åsikter om sw.nu.
Det har förvisso alltid varit en beundransvärd ordning här på forumet där folk har varit förvånansvärt duktiga på att söka och mods som hållit tillbaka oss vanliga människor från frestelse. Men samtidigt har det varit lite av problemet med forumet som socialt nätverk, iaf på senare tid att ingen har känt tillåtelse att skapa den där tråden som kanske inte varit helt enligt regelverket och det har lett till att när SW-ämnena ebbat ut har diskussionerna dött med ämnena. Istället för att komma att övergå till så kallat off topic.
Det är mina 2 ören och vad jag har väntat på hitta motivationen att få uttrycka. Vad tycker ni, och skjut inte pianisten
 Det är framföralt sista raden som fångade mitt intresse
---------- George: You know what the three most exciting sounds in the world are? Billy: Uh-huh. Breakfast is served; lunch is served, dinner... George: No, no, no, no! Anchor chains, plane motors, and train whistles. |
|
Report to moderator
|
|