starwars.nu
NyheterForum
FilmernaGuide
LeksakerSpel
LitteraturRedaktionen

starwars.nu forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 SW.NU/FORUM
 starwars.nu & forumet
 Att döda ett forum? - 100% seriöst
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Author Previous Topic Topic Next Topic  

dash rendar II
Invånare i Galaxen

Hoth

Posted - 2010/07/22 :  13:05:10  Show Profile  Send dash rendar II an ICQ Message Send dash rendar II a Private Message  Reply with Quote
Nu är det väldigt längesedan jag skapade en tråd men jag hittade en post på happymtbs forum som jag tyckte sammanfattade mina åsikter om sw.nu.

Det har förvisso alltid varit en beundransvärd ordning här på forumet där folk har varit förvånansvärt duktiga på att söka och mods som hållit tillbaka oss vanliga människor från frestelse. Men samtidigt har det varit lite av problemet med forumet som socialt nätverk, iaf på senare tid att ingen har känt tillåtelse att skapa den där tråden som kanske inte varit helt enligt regelverket och det har lett till att när SW-ämnena ebbat ut har diskussionerna dött med ämnena. Istället för att komma att övergå till så kallat off topic.

Det är mina 2 ören och vad jag har väntat på hitta motivationen att få uttrycka. Vad tycker ni, och skjut inte pianisten

Det är framföralt sista raden som fångade mitt intresse

----------
George: You know what the three most exciting sounds in the world are?
Billy: Uh-huh. Breakfast is served; lunch is served, dinner...
George: No, no, no, no! Anchor chains, plane motors, and train whistles.
Report to moderator

Kalo_Enda
Invånare i Galaxen

Posted - 2010/07/22 :  18:45:42  Show Profile Send Kalo_Enda a Private Message  Reply with Quote
Va?
Report to Moderator Go to Top of Page
  Previous Topic Topic Next Topic  
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
starwars.nu forum © 2001-2007 starwars.nu Go To Top Of Page
0.31 Snitz Forums 2000