starwars.nu
NyheterForum
FilmernaGuide
LeksakerSpel
LitteraturRedaktionen

starwars.nu forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 SPEL
 Star Wars : elektroniska spel
 swkotor 3?
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author  Topic Next Topic
Page: of 4

Kalo_Enda
Invånare i Galaxen

Posted - 2009/01/26 :  18:06:27  Show Profile Send Kalo_Enda a Private Message  Reply with Quote
http://www.swtor.com/media/vidcasts/viddoc001

En till video om det nya KotOR projektet. Ser rätt bra ut.
Report to Moderator Go to Top of Page

powck
Invånare i Galaxen

Yavin

Posted - 2009/01/28 :  23:12:49  Show Profile  Click to see powck's MSN Messenger address Send powck a Private Message  Reply with Quote
Ser faktiskt rätt najsigt ut!

-I'm gonna tell you, he's lying to us! I could see it in his eyes.

-Eyes?

Kalo_Enda
Invånare i Galaxen

Posted - 2009/03/14 :  19:44:13  Show Profile Send Kalo_Enda a Private Message  Reply with Quote
http://www.swtor.com/media/trailers/video-documentary-2

Och så kommer det ännu en liten teaser, dock ser den inte lika bra ut, tycker jag. Men längtar gör jag!

Twilek
Invånare i Galaxen

Cloud City

Posted - 2009/03/15 :  11:04:19  Show Profile Send Twilek a Private Message  Reply with Quote
Hmjaha...

Tänkte först vråla; "Usch! För mycket ljussablar!"
Men när dom berättade om alternativa karriärer som skulle få lika mycket fokus så verkar det ju finnas hopp igen.

Tycker dock att mycket av designen verkar väldigt likt PT-filmerna, clone-trupper, Jedi-rådet etc. Menar dom alltså att KOTOR-tiden hade en unik look, och sedan några hundra år senare så hade det utvecklats till detta och så utvecklades ingenting på några tusen år fram till PT, och sedan gick 30 år och det blev som i OT?
Hoppas dom håller designen mer åt KOTOR-hållet än PT-hållet om det ska vara ett spel som utspelar sig nära den eran.

frogking
Invånare i Galaxen

Naboo

Posted - 2009/03/16 :  12:29:10  Show Profile  Click to see frogking's MSN Messenger address Send frogking a Private Message  Reply with Quote
jag är inte insatt men ag började läsa tråden från början, är det samma kotor3 som vi pratar om?
Jag menar har det jobbat med de spelet i fyra år nu utan att bli klara???

http://brommaplan.blogg.se/

Kalo_Enda
Invånare i Galaxen

Posted - 2009/03/19 :  14:40:11  Show Profile Send Kalo_Enda a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by frogking

jag är inte insatt men ag började läsa tråden från början, är det samma kotor3 som vi pratar om?
Jag menar har det jobbat med de spelet i fyra år nu utan att bli klara???

Nej, om du har tittat på dokumentärerna som jag postat i denna tråd, så kan du se att dem har ersatt KotOR 3 med ett MMORPG som kommer täcka KotOR 3,4,5 o.s.v.
Problemet bara, är ju att det utspelar sig några hundra år senare! =(

frogking
Invånare i Galaxen

Naboo

Posted - 2009/03/19 :  15:31:37  Show Profile  Click to see frogking's MSN Messenger address Send frogking a Private Message  Reply with Quote
oki läs efter först inna jag skriver

Kalo_Enda
Invånare i Galaxen

Posted - 2009/08/02 :  19:04:08  Show Profile Send Kalo_Enda a Private Message  Reply with Quote
http://www.swtor.com/

Dem har gjort om sidan rätt mycket nu. Jag har inte kollat allt men det ser bra ut!

De har inte heller avslöjat alla klasser än.

Linus
Invånare i Galaxen

Tatooine

Posted - 2009/09/25 :  06:42:17  Show Profile  Send Linus an ICQ Message  Click to see Linus's MSN Messenger address Send Linus a Private Message  Reply with Quote
Det här liret ser man ju inte liiite fram emot.

Sjukt höga förväntningar har jag på det här då jag absolut älskade första spelet (andra var väl en okej uppföljare). Tycker att de verkar kunna få till en bra blandning mellan nya och gamla trilogin, vilket känns trevligt.

Humor på hög nivå!

Kalo_Enda
Invånare i Galaxen

Posted - 2009/10/03 :  10:34:14  Show Profile Send Kalo_Enda a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Linus

Det här liret ser man ju inte liiite fram emot.

Sjukt höga förväntningar har jag på det här då jag absolut älskade första spelet (andra var väl en okej uppföljare). Tycker att de verkar kunna få till en bra blandning mellan nya och gamla trilogin, vilket känns trevligt.

Humor på hög nivå!

Du vet att det inte kommer att handla om Revan och The Exile va?
Det utspelar sig cirka 300-400 år efter kotor.

powck
Invånare i Galaxen

Yavin

Posted - 2010/06/17 :  14:38:19  Show Profile  Click to see powck's MSN Messenger address Send powck a Private Message  Reply with Quote
Folk som är intresserade av detta spel kan kolla in deras hemsida, nu under E3 släpps det ny info om spelet varje dag.

-Eyes?

http://www.myspace.com/theandroidproject

Kalo_Enda
Invånare i Galaxen

Posted - 2010/07/17 :  18:01:58  Show Profile Send Kalo_Enda a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by powck

Folk som är intresserade av detta spel kan kolla in deras hemsida, nu under E3 släpps det ny info om spelet varje dag.

-Eyes?

http://www.myspace.com/theandroidproject

Jo, dem har en Fan Friday. Alltså att de släpper nytt material varje Fredag.
Jag är medlem där nu. (Vilket är förklaringen varför jag inte har varit här på några månader). Men det är väl flera andra av er också?

Darth Alan
Invånare i Galaxen

Coruscant

Posted - 2010/07/30 :  17:04:15  Show Profile Send Darth Alan a Private Message  Reply with Quote
Jävlar, det här forumet hade man glömt bort. Skapade fan tråden för 5 år sedan. Att den fortfarande lever.. :o
Klart man blev besviken på att Kotor 3 är ett MMORPG. Nu har man ju Eve Online, Stargate Worlds (när det släpps) och Star Wars The Old Republic (när det släpps) att spela, blir ju för mycket :(

Edit: Och inte heller har jävlarna på Team Gizka släppt TSL Restoration Project än. Senast jag kollade var vid runt 2007, och då trodde jag att det skulle bli klart inom några månader..

Edited by - Darth Alan on 2010/07/30 17:11:14

Sith_Master
Nykomling i Galaxen

Coruscant

Posted - 2010/07/31 :  12:54:50  Show Profile  Click to see Sith_Master's MSN Messenger address Send Sith_Master a Private Message  Reply with Quote
Jag ska köpa The Old Republic

Och det utspelar sig 3000 år efter KoTOR II

Så det har inget att göra med Kotor III

Kalo_Enda
Invånare i Galaxen

Posted - 2010/08/01 :  13:39:59  Show Profile Send Kalo_Enda a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Sith_Master

Det var väl ändå 300 år efter KoTOR II och 3000 före filmerna?!

Sith_Master
Nykomling i Galaxen

Coruscant

Posted - 2010/08/02 :  14:36:39  Show Profile  Click to see Sith_Master's MSN Messenger address Send Sith_Master a Private Message  Reply with Quote
Det kanske det är....

Darth Alan
Invånare i Galaxen

Coruscant

Posted - 2010/08/16 :  19:30:20  Show Profile Send Darth Alan a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Sith_Master

Det har mycket att göra med kotor III. Det handlar ju om att True Sith från The Unknown Regions (de som Revan stack och letade efter) till slut attackerar galaxen.

"Dat Schutta!"
-Queen Talia
Page: of 4  Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
starwars.nu forum © 2001-2007 starwars.nu Go To Top Of Page
0.75 Snitz Forums 2000