| Author |
Topic  |
|
Darth Alan
Invånare i Galaxen

Coruscant
Posted - 2005/11/09 : 15:28:49
|
kommer swkotor 3 om det gör det kan nån skicka en länk till en sida med info |
|
Report to moderator
|
|
|
Linus
Invånare i Galaxen

Tatooine
Posted - 2005/11/09 : 17:24:18
|
Det ryktas om att man har börjat arbeta på det... men inget är säkert...
Meesa unarmed. |
Report to Moderator  |
|
|
Linus
Invånare i Galaxen

Tatooine
Posted - 2005/11/11 : 07:38:27
|
Hur skulle ni vilja se spelet?
Jag skulle vilja se bättre grafik, inte så mörk story som 2:an och man får ha HK-47 med sitt lag
Meesa unarmed. |
Report to Moderator  |
|
|
Sooth
Invånare i Galaxen

Tatooine
Posted - 2005/11/11 : 11:22:16
|
Jag vill ha ett genomtönkt spel, inget som 2an, de ar en riktigt jobbig story, allt kändes dumt, att gå egenom nar shadda var helt.. bara onödigt och allting va så sunkigt, bättre leveldesign, bättre karaktärer, ta enblandning av 1an och 2ans karaktärer så ordnar det sig. Bättre uppdrag, framförallt roligare uppdrag, sen behver spelet mer cut-scenes och bättre voice actors, om de vill får de gärna lägga in motion capture 
*poke*
Josp is the shit! |
Report to Moderator  |
|
|
Darth Alan
Invånare i Galaxen

Coruscant
Posted - 2005/11/11 : 15:13:44
|
det borde börja med att man är på ebon hawk efter malacor och så ska man just berätta om darth traya och allt men så hör man ett boom.En sithflotta attackerar ebon hawk och det e sithtroopers överallt. då e uppdraget att man ska gå till atton vid styrspakarna när man har gjort det så ska man nödlanda på en planet men skeppet krashar. då ska man hitta sina vänner.några e döda men de flesta lever. när man har hittat dem fattar man att det finns några sither kvar så storyn går ut på att döda sither.men om man vill vara ond så kan man få sitherna till partymembers och utplåna jediacademin.
förbättringar:jag tycker att man ska kunna ha flera partymembers åt gången och att det inte tar slut när man har gjort det sista uppdraget. det borde vara mer likt gta att man kan göra lite vad man vill efter sista uppdraget och mer rörelsefrihet.
|
Report to Moderator  |
|
|
TR2011
Invånare i Galaxen

Coruscant
Posted - 2005/11/14 : 12:47:36
|
TAr de bort RPG-vinkeln på det hela och gör det fritt som GTA San Andreas så kan jag tänka mig att köpa det. Fatta vad fräckt det vore om man kunde åka runt som man ville när man inte ville göra nåt uppdrag.
 |
Report to Moderator  |
|
|
Linus
Invånare i Galaxen

Tatooine
Posted - 2005/11/14 : 13:57:37
|
Det kommer vara ett nytt strids-system (DET vet jag ), ungefär som stridssystemet i Jade Empire. Men jag skulle vilja ha KotoR3 som JA...

Meesa unarmed. |
Report to Moderator  |
|
|
powck
Invånare i Galaxen

Yavin
Posted - 2005/11/14 : 14:21:16
|
Det är ett RPGspel! fatta det! San Andreas är ett Action-rpg spel. Det är inte samma sak. Egentligen om det ska vara ett riktigt RPG ska man få en helt egen stridsöverblick och välja attacker från en lista. Som i final fantasy eller Tales of Symphonia.
HK-47: Master? Do i have your permission to kill these disgusting meatbags?
Har ett nytt favoritord, Vätskeboss! |
Report to Moderator  |
|
|
TR2011
Invånare i Galaxen

Coruscant
Posted - 2005/11/14 : 14:32:51
|
Jag fattar att det är ett RPG. Men jag tycker inte om sådana spel. De suger enligt min mening. Har väl rätt till en egen åsikt?
 |
Report to Moderator  |
|
|
powck
Invånare i Galaxen

Yavin
Posted - 2005/11/14 : 22:05:18
|
Stjälvklart, men om dom gör Kotor 3 så kommer det inte att bli någon actionorienterad Jedi Knight klon. Kotor går på storyn.
Report to Moderator  |
|
|
Jaja
Invånare i Galaxen

Alderaan
Posted - 2005/11/14 : 22:34:20
|
quote: Originally posted by TR2011
TAr de bort RPG-vinkeln på det hela och gör det fritt som GTA San Andreas så kan jag tänka mig att köpa det. Fatta vad fräckt det vore om man kunde åka runt som man ville när man inte ville göra nåt uppdrag.
Men utan ***** och *******, va? Jag vill också lira ett sånt spel...
Har personligen inte kört KotoR spelen. Köper väl en eventuell trea.
All rights unreserved. |
Report to Moderator  |
|
|
Darth Nicke
Invånare i Galaxen

Coruscant
|
|
Darth Alan
Invånare i Galaxen

Coruscant
Posted - 2005/11/15 : 16:29:45
|
fick reda på lite info om kotor 3:
This is the only thing i could find on KOTOR 3 and yes its good. "As a leading representative of BioWare Corp. given the mamoth task of publicising the next in the series of Knights Of The Old Republic games (KOTOR 3), I have permission to confirm that this title is now several months underway.
This may come as a surprise to those who are currently reading this, as it was previously believed that the KOTOR staff had been cut from the LucasArts project. I can also confirm that the KOTOR 3 team is now officially on LucasArts budget and eagerly developing what we hope to be a 'must have' title on as of yet unconfirmed Next Generation platforms for 2006.
With more details to be released in the coming weeks, 3 points concerning KOTOR 3 can be posted:
1)The story takes place in a period roughly 14 years after KOTOR 2: The Sith Lords.
2)There will be new characters, equipment, classes, mini games and an entirely new combat system based on the interface used on Jade Empire.
3)The plot follows directly from the last game, plunging the galaxy into war with the True Sith. |
Report to Moderator  |
|
|
Sooth
Invånare i Galaxen

Tatooine
Posted - 2005/11/15 : 19:37:21
|
kk, Jade empire.. Liknar det Final fantasy? eller liknar det det första? Och FAAAAAAAAAAAAN! det är kopplat till den sunkiga kotor2 historien. Nej, urk. Jag vill se cutscenes! Motion capture! Bättre NPC voice actors! (inte party members, de duger) framförallt vill jag att de famhäver historien på ett bättre sätt och en mindre linjär historia, att kunna välja god/ond/mittemellan är inte rätt RPG anda.. allt är för tydligt, det borde vara svårare att urskilja gott från ont (det är ju hela meningen!) och skippa dialoger som: Whats your name? MY NAME IS NONE OF YOUR F**KING BUISSNESS!! DIE!.. och göra saker lite mer.. snyggt, kolla bara på grafiken och rörelserna.. jag kan minnas 2 rörelser som gjordes i ingame cutscenes.. typ.. vifft. och skutt..
*poke*
ohhh! I've got something in my Throoaaath! |
Report to Moderator  |
|
|
powck
Invånare i Galaxen

Yavin
Posted - 2005/11/15 : 22:44:23
|
Både Kotor 1 och 2 var mästerliga spel, och trean ser ut att kunna bli ännu bättre. Jobba på!
Report to Moderator  |
|
|
Linus
Invånare i Galaxen

Tatooine
Posted - 2005/11/16 : 08:04:39
|
Jag hoppas i 3:an att man får veta mer om Darth Nihilious (stavning) och att man får återse kotor1-trion (Revan, Bastila och Carth).
Meesa unarmed. |
Report to Moderator  |
|
|
Echo 7
Invånare i Galaxen

Hoth
Posted - 2005/11/16 : 19:00:39
|
Har sett lite från Jade empire och jag undrar om detta ens kommer att fungera, i Jade empire styr man karaktären själv och använder knapparna för att utföra en attack, men jag håller mig till KoToR-strids-systemet..
"Echo 3 to echo 7" |
Report to Moderator  |
|
|
powck
Invånare i Galaxen

Yavin
Posted - 2005/11/16 : 22:10:37
|
På tal om det, vet någon om det är på väg något nytt jedi knight spel?
Har ett nytt favoritord, Vätskeboss!
Du borde väl veta att det redan finns trådar om det |
Edited by - Jade The Renegade Sith on 2005/11/16 22:29:41 |
Report to Moderator  |
|
|
Darth Nicke
Invånare i Galaxen

Coruscant
Posted - 2005/11/17 : 07:36:12
|
ingen anning har inte hört ett enda rykte om det ens
------------------------------------------------ Leader Sw(e)-Jackass SW.NU'S Jack ass-nisse
GO FRÖLUNDA!!!!!! |
Report to Moderator  |
|
|
Linus
Invånare i Galaxen

Tatooine
Posted - 2005/12/09 : 06:57:53
|
Hur jag skulle villja ha slutfighten i kotor3 :
Om ens karaktär är ond så möter man Jedi Master Revan i fet lightsaberfight på Manaan. När man huggit Revan så mycket så att han förlorat nästan allt liv så hugger man huvet av han och man blir republikens härskare
ELLER
Om ens karaktär är god möter man... öhh nån 
Meesa unarmed. |
Report to Moderator  |
|
|
Gar Bel
Invånare i Galaxen

Alderaan
Posted - 2005/12/14 : 21:22:23
|
jag håller med TR, det hade varit sjukt roligt om det kom ut ett SW-spel i GTA-anda. Tänk att springa runt och slakta oskyldiga människor på coruscant och naboo  
say w00t? |
Report to Moderator  |
|
|
powck
Invånare i Galaxen

Yavin
Posted - 2005/12/14 : 22:23:01
|
En gatupojke från Coruscants slumkvarter tar över stadens kriminella ledning med hjälp av stora vapen och noll samvete... det kan bli ett riktigt kul spel 
Report to Moderator  |
|
|
Linus
Invånare i Galaxen

Tatooine
Posted - 2005/12/15 : 06:47:51
|
Visst hade vart skitkul, men det låter inte KotoR:igt
Meesa unarmed. |
Report to Moderator  |
|
|
Darth Nicke
Invånare i Galaxen

Coruscant
Posted - 2005/12/15 : 15:12:08
|
ne precis, skulle hellre vara en gatupojke som börja bli rätt känd i stan men sedan blir jedi/sith/dark jedi/jar jar binks?
------------------------------------------------ Leader Sw(e)-Jackass SW.NU'S Jack ass-nisse
lås tre ord!!!!
GO FRÖLUNDA!!!!!! |
Report to Moderator  |
|
|
D Vader
Invånare i Galaxen

Bespin
Posted - 2006/01/02 : 20:03:42
|
Själv hoppas jag att:
*Spelet förlängs 15 timmar *Alla karaktärer kan bli Jedi/Sith (begränsingar måste dock finnas) eftersom man annars endast väljer att spela med de som kan bli jedi/sith *Att attacker skiljer sig ifall man är god eller ond (sither har aggressivare attacker tex) *Att man kan uppgradera armor ytterligare, liksom övriga tillbehör *Att historien mäter sig med den i ettan *Fler filmer *Fler valmöjligheter, man skall fr början kunna välja emallan soldat/prisjägare/scout/smugglare/krigare *man skall kunna använda krafter mot civila *Ha möjligheten att konstruera lasersvärdet så att vissa kristaller matchar varandra, liksom linser och batterier så att man får särskilda uppgraderingar (såsom mer i attack) *Fantastisk grafik *Flytande bilduppdatering (inga buggar) *fler sidouppdrag *Djupare karaktärer (än i 2:an) *Kunna påverka handligen mer
Detta kan ses som något stora begär, men världens bästa rollspel ska bli världens bästa spel! KotOR III
"Love is the path to the dark side, love leads to disappointment, disappointment leads to sadness, sadness leads to suffering, suffering leads to anger, anger leads to hate..." |
Report to Moderator  |
|
|
Boba Fett II
Invånare i Galaxen

Dagobah
Posted - 2006/01/02 : 20:56:07
|
* Att de fixar till (elelr tar bort) funktionen throw lightsaber. * Strider i realtid ------------------
 |
Edited by - Boba Fett II on 2006/01/02 20:59:57 |
Report to Moderator  |
|
Topic  |
|