starwars.nu
NyheterForum
FilmernaGuide
LeksakerSpel
LitteraturRedaktionen

starwars.nu forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 LEKSAKER & SAMLAROBJEKT
 Star Wars : leksaker
 Frågetråd om allt som har med leksaker att göra
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 18

Jade The Renegade Sith
Royal guard

Coruscant

Posted - 2010/07/01 :  15:41:36  Show Profile  Send Jade The Renegade Sith an ICQ Message Send Jade The Renegade Sith a Private Message  Reply with Quote
Ser ut som ett mustafar playset, från ep3 (rätt år också).

Jade the renegade sith - professional bounty hunter and slicer for hire | "Spoil me and die"
Report to Moderator Go to Top of Page

bjorklou
Nykomling i Galaxen

Posted - 2010/07/26 :  14:12:29  Show Profile Send bjorklou a Private Message  Reply with Quote
Tjena,

Jag är inte så high på star wars längre men så här ligger det till..
jag var och rotade i mitt gamla rums garderob i föräldrahemmet häromdagen och fann några star wars figurer och fartyg.

jag har ingen aning om vilken typ modell typ av star wars figurer det är. Det liknar inte det vintage - figurerna man kan se här på sidan. De är införskaffade på 90-talet.

I min "samling" finns ett millenium falcon, en X-wing, en speeder, en "chicken walker", en storm trooper på en sorts flygande jetski (från episode 6, samt 14 figurer från samma typ av modell.

Jag har även 9 figurer från episode 1 som införskaffades ungefär samtidigt filmen släpptes.

Alla figurer och fartyg saknar förpackning, visa (de flesta) figurerna och fartygen saknar vissa delar/vapen

Min fråga lyder, har denna "samling" något värde om jag säljer allt i ett paketpris? lämpligt pris? eller är det bara att kasta på tippen?
Report to Moderator Go to Top of Page
Page: of 18 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
starwars.nu forum © 2001-2007 starwars.nu Go To Top Of Page
0.58 Snitz Forums 2000