starwars.nu
NyheterForum
FilmernaGuide
LeksakerSpel
LitteraturRedaktionen

starwars.nu forum
Home | Profile | Register | Active Topics | Members | Private Messages | Search | FAQ
Username:
Password:
Save Password
Forgot your Password?

All Forums
 LEKSAKER & SAMLAROBJEKT
 Star Wars : leksaker
 Frågetråd om allt som har med leksaker att göra
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Previous Page | Next Page
Author Previous Topic Topic Next Topic
Page: of 18

TR2011
Invånare i Galaxen

Coruscant

Posted - 2005/09/08 :  20:11:07  Show Profile Send TR2011 a Private Message  Reply with Quote
Inga

Report to Moderator Go to Top of Page

festis91
Nykomling i Galaxen

Posted - 2005/12/01 :  21:09:54  Show Profile Send festis91 a Private Message  Reply with Quote
halleu..
asså min brorsa älskar star wars och ja undrar vart man kan få tag på star wars afischer från 5 eller 6?? så ja kan ge det till han i julklapp..snälla svara snabbt!!hehe..
kramar//ella

SingleStar
Invånare i Galaxen

Posted - 2005/12/02 :  00:59:12  Show Profile Send SingleStar a Private Message  Reply with Quote
Gallerix i PUB kanske har.

If you haven't signed yet, you have to!
http://www.petitiononline.com/156840/

powck
Invånare i Galaxen

Yavin

Posted - 2005/12/03 :  02:35:30  Show Profile  Click to see powck's MSN Messenger address Send powck a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by festis91

halleu..
asså min brorsa älskar star wars och ja undrar vart man kan få tag på star wars afischer från 5 eller 6?? så ja kan ge det till han i julklapp..snälla svara snabbt!!hehe..
kramar//ella

Kolla på www.allposters.com. Där finns det massor

HK-47: Master? Do i have your permission to kill these disgusting meatbags?

Har ett nytt favoritord, Vätskeboss!

spirit
Nykomling i Galaxen

Geonosis

Posted - 2005/12/12 :  16:56:44  Show Profile Send spirit a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by festis91

halleu..
kramar//ella

http://www.posterdreams.com/ är ett svenskt företag som säljer posters/affischer! De har massor av Star Wars posters, närmare 100 stycken tror jag.
Har handlat därifrån några gånger och det funkar bra! Snabb leverans och du lär nog få det innan jul om du beställer inom de närmsta dagarna.

---------------------
"Apology accepted, Captain Needa."

FLUX
Invånare i Galaxen

Coruscant

Posted - 2006/01/04 :  03:12:26  Show Profile Send FLUX a Private Message  Reply with Quote
Nu är det ju för sent om det skulle vara julklapp, men jag vill ändå tipsa om http://www.smultronstallet.com/ Där kan man handla riktigt snygga posters.

Märkte att den sajten är nere för tillfället. Men det kommer igång igen snart...

--------------------

www.samlastarwars.nu

kimzon
Nykomling i Galaxen

Tatooine

Posted - 2006/01/04 :  16:39:18  Show Profile Send kimzon a Private Message  Reply with Quote
Hej!
Finns det något värde i en gammal star wars-samling med 3 stycken småvärldar typ 1/72 (Endor, Dödsstjärnan, Dagobah) och 3 "huvuden" med chewbacca (endor), C3po (mos eisley) och stormtrooper (dödsstjärnan) och drygt 30 figurer, både skepp och gubbar? Grejerna är iaf 10 år gamla.

Hursomhelst, kan man få lite pengar för det (isåfall läggs det upp på tradera då jag behöver pengar) eller är det ingenting värt?

TR2011
Invånare i Galaxen

Coruscant

Posted - 2006/01/04 :  17:52:41  Show Profile Send TR2011 a Private Message  Reply with Quote
Du lär ju kunna få 2-300 kr per styck.

kimzon
Nykomling i Galaxen

Tatooine

Posted - 2006/01/04 :  19:39:21  Show Profile Send kimzon a Private Message  Reply with Quote
Okej, tack för svaren! Då lägger jag förmodligen upp det i paketpris på tradera.

FLUX
Invånare i Galaxen

Coruscant

Posted - 2006/01/05 :  00:42:26  Show Profile Send FLUX a Private Message  Reply with Quote
Jag skulle inte hoppas för mycket. Är dom helt kompletta med alla småfigurer som ska finnas kan du kanske få en slant. Men att hoppas på 900:- för dom är mer att drömma. Det största misstaget folk gör med SW-leksaker är att de tror att ALLT är värt massor av pengar. Så är inte fallet. Lägg upp dom på Tradera, men förvänta dig inga mirakel.

--------------------

www.samlastarwars.nu

Shi-do Hoole
Invånare i Galaxen

Coruscant

Posted - 2006/08/31 :  12:20:19  Show Profile Send Shi-do Hoole a Private Message  Reply with Quote
Jag samlar på Star Wars figurer och har nu 48 st, alla i förpackningen.

Undrar om det är nån som vet nån affär eller speciell affärkedja som säljer många.

Har varit i flera olika leksaks butiker, bla Toys´r us, men utbudet är litet. Högst 3-4 st olika figurer.

"One day I will be the most powerfull jedi ever"

Bey Windwhistler
Invånare i Galaxen

Tatooine

Posted - 2006/09/03 :  21:59:24  Show Profile  Send Bey Windwhistler an ICQ Message Send Bey Windwhistler a Private Message  Reply with Quote
Försök med Tradera, där finns en mängd figurer, somliga öppnade, andra i förpackning. Har själv köpt ett stort antal därifrån.

/Bey

Bra byten/affärer med Twilek, Kayn och Lex.

Rebel Storm 58/60
Universe 47/60
Revenge of the Sith 50/60
Clone Strike 26/60
Champions of the Force 36/60 (men 10 boosters på väg)

Emanuel
Nykomling i Galaxen

Tatooine

Posted - 2007/03/16 :  02:08:31  Show Profile Send Emanuel a Private Message  Reply with Quote
Har precis börjat samla vintage figurer och är med andra ord helt rookie.

Men jag såg i en annons att imperial gunner gubbarna gick ganska dyrt även utan vapen, jag har en med vad som påstås vara originalpistol och i riktigt bra skick förutom en arm som är lite lös. Jag hade tänkt rikta in mig på bara första linjen och därför sälja min gunner, vad borde jag sätta för pris på den? Och finns det nån bra sida där jag kan kolla upp att det verkligen är det rätta vapnet?

Darth Lars
Royal guard

Coruscant

Posted - 2007/03/16 :  10:43:13  Show Profile Send Darth Lars a Private Message  Reply with Quote
Jag kan inte mycket av det här heller, men jag tycker att den första website:n man ska besöka är www.rebelscum.com . Där finns det en hel del information om figurer. Det finns också en databas där man kan knappa in sin samling och så får man se vad den är värd.

TR2011
Invånare i Galaxen

Coruscant

Posted - 2007/03/20 :  12:39:10  Show Profile Send TR2011 a Private Message  Reply with Quote
Det är bättre att gå in på www.samlastarwars.nu som är en sida med svenska samlare.

I'm a stormtrooper, yes I am! And I'm proud of it! In a SCOTTISH way!

Darth Alan
Invånare i Galaxen

Coruscant

Posted - 2007/07/22 :  14:37:48  Show Profile Send Darth Alan a Private Message  Reply with Quote
Är det bara jag eller står det att den här lilla manicken har en inbyggd projekterare: http://www.teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?template_file=link_product.html&link=Produktsok&artnr=510098

?

Om jag skulle vara vuxen och tjäna mer än 30000 per månad så skulle jag ha köpt den, ingen tvekan.

"Dat Schutta!"
-Queen Talia

Fompa
Emperor

Coruscant

Posted - 2007/07/22 :  21:12:50  Show Profile  Send Fompa an ICQ Message  Click to see Fompa's MSN Messenger address Send Fompa a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Darth Alan

Är det bara jag eller står det att den här lilla manicken har en inbyggd projekterare: http://www.teknikmagasinet.se/nydb/db.pl?template_file=link_product.html&link=Produktsok&artnr=510098

?

Om jag skulle vara vuxen och tjäna mer än 30000 per månad så skulle jag ha köpt den, ingen tvekan.

Finns att läsa mer om detta på http://www.nikkor2d2.com/

samt det finns en tråd för denna underbara lilla pryl här

/Fompa

Twilek
Invånare i Galaxen

Cloud City

Posted - 2007/07/24 :  00:44:39  Show Profile Send Twilek a Private Message  Reply with Quote
Har just suttit och inventerat mina gamla SW-leksaker.
Kollat vilka som är kompletta med vapen, hela, ej är målade på etc.
Dock så fick jag inte riktigt ordning på alla vapen.

Finns det någon bra sida där ute, där man tydligt ser vilka vapen som ska vara till vilka vapen?
Jag tänker på de gamla figurerna från 1977-1985.

frogking
Invånare i Galaxen

Naboo

Posted - 2007/10/14 :  12:51:40  Show Profile  Click to see frogking's MSN Messenger address Send frogking a Private Message  Reply with Quote
Någon som äger en sån där R2D2 kopia?http://coolstuff.elsewhere.se/p851/StarWarsR2D2Multimediarobot.html

Vore kul att ha frågan är ju om det är värt pengarna...

http://aktuellt.sthlm.nl

TR2011
Invånare i Galaxen

Coruscant

Posted - 2007/10/14 :  15:36:39  Show Profile Send TR2011 a Private Message  Reply with Quote
Känner en som har testat den. Roboten är snygg, men projektorn är SKIT! Dyrt skräp!

Psomo2
Invånare i Galaxen

Cloud City

Posted - 2007/10/14 :  17:09:36  Show Profile Send Psomo2 a Private Message  Reply with Quote
Det är ju inte projektorn som man betalar för, det är den ultimata nördprylen som man betalar för :)
Hade jag varit snuskigt rik hade jag köpt en utan snack.

Slobban o jag vi går direkt på andrasorteringen va.. skadat gods. Ja det är lite sådär, men under de där trasorna så finns det allt en del gôtt å hitta

TR2011
Invånare i Galaxen

Coruscant

Posted - 2007/10/14 :  18:57:30  Show Profile Send TR2011 a Private Message  Reply with Quote
Finns mer accurate droids billigare i så fall!

Enji
Royal guard

Coruscant

Posted - 2007/12/03 :  17:27:48  Show Profile  Send Enji an ICQ Message  Click to see Enji's MSN Messenger address Send Enji a Private Message  Reply with Quote
quote:
Originally posted by Twilek

Har just suttit och inventerat mina gamla SW-leksaker.
Kollat vilka som är kompletta med vapen, hela, ej är målade på etc.
Dock så fick jag inte riktigt ordning på alla vapen.

Finns det någon bra sida där ute, där man tydligt ser vilka vapen som ska vara till vilka vapen?
Jag tänker på de gamla figurerna från 1977-1985.

Ja, jag veeet att detta skrevs för länge sen, och kanske har du hittat nån bra sida redan? Annars kan jag ju bara säga att det finns här på sw.nu...

-----signature-----
Ibland så tänker jag att jag är alldeles fantastisk.

Twilek
Invånare i Galaxen

Cloud City

Posted - 2007/12/04 :  00:23:27  Show Profile Send Twilek a Private Message  Reply with Quote
OJ! Det visste jag inte. Tack =)
*kastar vänligt blåbärsmuffin på*

Putte efter Anakin
Nykomling i Galaxen

Posted - 2010/05/13 :  20:44:53  Show Profile Send Putte efter Anakin a Private Message  Reply with Quote
Hej ,jag har en leksak som det står Lucasfilmslimited på ,den är tillverkad 2005 av hasbro ,kan inte riktigt placera den i star wars. Kan det vara något annat från lucasfilm ,någon som kan berätta mer om den ,

http://www.ladda-upp.com/bilder/34809/starwars
Page: of 18 Previous Topic Topic Next Topic  
Previous Page | Next Page
 New Topic  Reply to Topic
 Printer Friendly
Jump To:
starwars.nu forum © 2001-2007 starwars.nu Go To Top Of Page
1.39 Snitz Forums 2000